خانه / تلویزیون / «کودک شو» به روزهای پایانی پخش رسید

«کودک شو» به روزهای پایانی پخش رسید

سری دوم برنامه «کودک شو» روزهای پایانی ضبط خود را پشت سر می گذارد و پخش این برنامه نیز تا دوشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه، سری دوم «کودک شو» به کارگردانی رضا مهرانفر و تهیه‌کنندگی رضا نصیری شهرضایی و ابوذر پورمحمدی از زمستان ۹۶ در ۲۲ هفته با حضور خانواده‌های مختلف و کودکانشان روی آنتن شبکه نسیم سیما رفت. در پایان هر هفته از پخش این برنامه یک خانواده با رای مردم برای شرکت در فینال مسابقه انتخاب شدند و از ۶ مرداد بخش فینال مسابقه آغاز شده است.

در پایان سری دوم برنامه، خانواده برگزیده یک دستگاه آپارتمان را به عنوان جایزه خود دریافت خواهند کرد؛ آپارتمانی که به نام فرزند خانواده برگزیده سند خواهد خورد.

این روزها عوامل آخرین قسمت ها را در لوکیشن اصلی برنامه یعنی فرهنگسرای بهمن ضبط می کنند و دوشنبه ۱۲ شهریور ماه قسمت پایانی «کودک شو» روی آنتن می رود.

به دلیل اینکه انتخاب نهایی برنده ها با رای و نظر مردم است، پس از پخش این قسمت و دریافت آرای مردمی، دو قسمت دیگر باقی می ماند که مربوط به معرفی برگزیده نهایی و اهدای آپارتمان به او است که با حضور مهمانی ویژه در آینده ضبط و سپس پخش خواهد شد.

 

منبع: مهر

همچنین ببینید

تکذیب خبر جدایی میثاقی از برنامه «نود»

مجری و گزارشگر صداوسیما درباره شایعه جدایی‌اش از برنامه نود و عادل‌فردوسی پور توضیحاتی را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *