خانه / جشنواره فیلم فجر / اطلاع رسانی وسیع‌تر و حضور سینماگران شاخص‌تر دو تغییر جشنواره نسبت به دوره قبل

اطلاع رسانی وسیع‌تر و حضور سینماگران شاخص‌تر دو تغییر جشنواره نسبت به دوره قبل

قائم مقام دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر اطلاع رسانی وسیع تر، مشارکت های مردمی بیشتر و حضور سینماگران شاخص تر را از جمله تغییرات سی و ششمین جشنواره فیلم فجر نسبت به دوره گذشته دانست.

محمد صلواتی‌فرد قائم مقام دبیر سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر با تاکید بر این که هوشمندسازی کارت های این دوره از جشنواره باعث منظم‌تر شدن مراحل صدور کارت و تحویل آن شده است، تصریح کرد: امسال کارت ها به موقع توزیع شد البته همواره عده ای دیرتر کارت دریافت می کنند، اما امسال مشکلات ما در این زمینه کمتر بود.

وی درباره تغییرات سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر نسبت به سال گذشته گفت: امسال در شبکه های یک، سه و نمایش تلویزیون ویژه برنامه هایی با موضوع جشنواره جهانی فیلم فجر داریم. همچنین برنامه زنده شبکه چهار سیما در ساعت ۲۲ هر شب به جشنواره جهانی فیلم فجر اختصاص دارد.

قائم مقام دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر با اعلام اینکه مشارکت مردم در جشنواره نسبت به سال گذشته بیشتر شده است، بیان کرد: در این دوره بخشی با نام «زنگ هفتم» داریم که در آن فیلم هایی متناسب با سن و سلیقه دانش‌آموزان به نمایش درمی‌آید و مورد استقبال قرار گرفته است.

به گفته قائم مقام دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر، حضور بازیگران و سینماگران شناخته شده خارجی یکی دیگر از ویژگی های جشنواره امسال است.

صلواتی فرد در پایان صحبت هایش درباره کافی تاک (coffee talk) که در بخشی از فضای طبقه ششم پردیس سینمایی چارسو دایر شده است، توضیح داد: سال گذشته هم این امکان را در بام نشین داشتیم و مهمانان خارجی و ایرانی به این کافه دعوت می شدند و گپ هایی شکل می گرفت ولی امسال مکان این کافه به طبقه ششم منتقل شده و در ساعت مشخصی از روز به مهمانان از پیش مشخص شده این امکان را می دهد که با یکدیگر گفتگو کنند.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۹ تا ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۳۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) به دبیری سیدرضا میرکریمی در تهران در حال برگزاری است.

همچنین ببینید

سینمای ایران به زبان جهانی حرف می‌زند

والری دو مارناک داور بخش بین‌الادیان سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر می‌گوید جشنواره‌های …

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *