خانه / تلویزیون / بازدید علی دارابی از پشت صحنه سریال «خانه مادری»

بازدید علی دارابی از پشت صحنه سریال «خانه مادری»

معاون امور استان های سازمان صدا و سیما از پشت صحنه سریال «خانه مادری» بازدید و با عوامل این سریال گفتگو کرد.

سریال «خانه مادری» اولین سریال شبکه امید است که با مشارکت با شبکه کرمان به کارگردانی امین امانی و علی امانی با انتخاب کامل بازیگران و عوامل دیگر مقابل دوربین رفت. روز چهارشنبه ۲۷ تیر علی دارابی معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما از پشت صحنه این سریال بازدید کرد و با عوامل سریال گفتگو داشت.

داستان این مجموعه در مورد مادری به نام آذربانو (زهرا سعیدی) است که بعد از شهادت فرزندش در ١٦ سالگی از کرمان به تهران سفر کرده و پس از فوت همسرش مجدد به کرمان و خانه مادری اش بازمی گردد.

این سریال ٢٦ قسمت ٤٠ دقیقه‌ای است و با مشارک شبکه کرمان و شبکه امید ساخته می شود و از اول نوروز ٩٧ از شبکه کرمان و شبکه سراسری امید پخش خواهد شد.

بازیگران و عوامل سریال «خانه مادری» عبارتند از: زهرا سعیدی، مهدی صباغی، بهراد خرازی، شهروز ابراهیمی، ساناز سماواتی، سارا احمدیان، یدالله شادمانی، حمید غیاث، حمید دلسوزی، حسن همتی، زهرا مرادی، عباس سلطانی، سهیل مینایی، مینا اخوان، محمود رضایی مهر، تهیه کنندگان و کارگردانان: امین امانی – علی امانی، نویسنده: محمد نداف، مدیر تصویربرداری: مجید طرقی، تصویربردار: هادی درزی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: علی آشتیانی، طراح گریم: هانی گلشاهی، طراح صحنه و لباس امین امانی، صدابردار: مجید حسینی نسب، مدیر تولید: حسین امانی، جانشین تولید: محمود رضایی، تدوین و صداگذاری: حامد بردبار، ناظر کیفی: محمودرضا منتظری.

 

منبع: مهر

همچنین ببینید

تکذیب خبر جدایی میثاقی از برنامه «نود»

مجری و گزارشگر صداوسیما درباره شایعه جدایی‌اش از برنامه نود و عادل‌فردوسی پور توضیحاتی را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *