خانه / تلویزیون / مروری بر سینمای کانادا در سینمای ملل شبکه نمایش

مروری بر سینمای کانادا در سینمای ملل شبکه نمایش

شبکه نمایش در بخش سینمای ملل مروری بر سینمای کشور کانادا دارد و ۷ اثر برگزیده این سینما را پخش می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه نمایش این هفته در باکس سینمای ملل که به مرور گلچینی از سینمای کشورهای مختلف می پردازد، هفت اثر برگزیده از آثار سینمای کانادا در جدول پخش خود قرار داده که از شنبه ۱۳ مرداد، هر روز ساعت ۱۹ از آنتن این شبکه پخش می شوند.

سینمای «آقای لازار» فیلم شنبه ۱۳ مرداد به کارگردانی فیلیپ فالاردو محصول ۲۰۱۱ است که برندۀ ۳۰ جایزه در جشنواره‌های معتبر جهانی و همچنین نامزد دریافت ۱۶ جایزۀ دیگر شده است.

آقای لازار مردی الجزایری است که به فرانسه پناهنده شده و به عنوان معلم، در مدرسه ای مشغول به کار می شود. او جایگزین معلم قبلی شده که در کلاس درس خودش را به دار آویخته و با این کارش به نوعی تمامی شاگردان کلاس را درگیر کرده است. آقای لازار در حالیکه مشکلات خودش را دارد، سعی می کند ذهن بچه ها را از این مسأله سنگین پاک کند.

سینمایی «دور از او» فیلم پنج شنبه ۱۸ مرداد ساخته سارا پلی است که در ایران او را با بازی در نقش سارا استنلی سریال «قصه‌های جزیره» به یاد می آوریم.

فیلم های سینمایی «آقای لازار»، «فروشنده»، «لویی سییر»، «بی سلاح»، «لمس کردن اسب های وحشی»، «دور از او» و «راکت» به ترتیب تا جمعه ۱۹ مرداد ساعت ۱۹ از شبکه نمایش پخش می شوند.

 

منبع: مهر

همچنین ببینید

تکذیب خبر جدایی میثاقی از برنامه «نود»

مجری و گزارشگر صداوسیما درباره شایعه جدایی‌اش از برنامه نود و عادل‌فردوسی پور توضیحاتی را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *