خانه / تلویزیون / مستندهای راه یافته به جشنواره تولیدات استانی صداوسیما پخش می‌شود

مستندهای راه یافته به جشنواره تولیدات استانی صداوسیما پخش می‌شود

مستندهای راه‌ یافته به بیست و یکمین دوره جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صداوسیما از شنبه ۱۳ مردادماه روی آنتن شبکه مستند می‌روند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، با توجه به برنامه‌ریزی معاونت امور استان‌های صداوسیما مبنی‌بر پخش آثار راه یافته به بیست و یکمین جشنوراه تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز از شبکه‌های سراسری سیما، جدول پخش مستندهای تولیدی مراکز لرستان، ایلام، اردبیل، گلستان، همدان، فارس، آذربایجان غربی، خراسان رضوی و مازندران از شبکه مستند سیما اعلام شد.

این مستندها پس از اذان مغرب بین ساعت ۲۰:۱۵ تا ۲۰:۳۰ روی آنتن شبکه مستند می‌روند.

طبق جدول زمان‌بندی پخش مستندهای تولیدی مراکز، «رکورد» کاری از مرکز لرستان شنبه ۱۳ مردادماه از شبکه مستند پخش می‌شود. روزهای دوشنبه و چهارشنبه این هفته هم به ترتیب مستندهای «آواها و نماها» تولید مرکز ایلام و «بایرام آیی» از مرکز ایلام روی آنتن می‌روند.

شنبه هفته آینده ۲۰ مردادماه نیز مستند «طعم زندگی» کاری از مرکز گلستان از شبکه مستند پخش خواهد شد و در روزهای دوشنبه و چهارشنبه همان هفته نیز شاهد پخش مستندهای «نعمتی به نام کلزا» و «سرزمین کهن کوچ» از مراکز گلستان و لرستان خواهیم بود.

شنبه ۲۷ مردادماه، مخاطبان شبکه مستند به تماشای مستند «گرون یعنی سوخت» کاری از مرکز همدان می‌نشینند و مستند «مازون شاعر قشقایی» از تولیدات مرکز فارس هم روز دوشنبه ۲۹ مردادماه پخش می‌شود.

چهارشنبه ۳۱ مردادماه مستند «بخت سپید» از تولیدات مرکز آذربایجان غربی پخش می شود و روزهای شنبه و دوشنبه سوم و پنجم شهریورماه نیز دو مستند «خون زمین» از مرکز خراسان رضوی و «ردپای گرگ» کاری از مرکز مازندران روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

بیست و یکمین دوره جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز صدا و سیما، هفته نخست شهریورماه به میزبانی استانداری چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

 

منبع: مهر

همچنین ببینید

تکذیب خبر جدایی میثاقی از برنامه «نود»

مجری و گزارشگر صداوسیما درباره شایعه جدایی‌اش از برنامه نود و عادل‌فردوسی پور توضیحاتی را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *